Välkomna till mitt kök

1
Ända sedan jag fick min första lägenhet som 17-åring har jag älskat att ha över vänner på middag.
Som nyutflyttad ur föräldrahemmet och långt ifrån mammas väldoftande kök så var jag ju då tvungen att lära mig att laga mat.
Givetvis så blev det mindre avancerat och i ärlighetens namn oätligt ifrån gång till gång.
Men tillslut så fick jag kläm på det blev mer än bara ätbart, det blev faktiskt gott.
 
13 år senare sitter jag här nu och skall försöka förmedla det jag lärt mig under åren och som jag förhoppningsvis kommer att lära mig.
 
Tanken är att jag kommer att skriva om det uppenbara, alltså mat. Jag kommer även att skriva om dryck, restaurangbesök, köksredskap och kanske även annat, det får tiden utvisa.
Ditte

Tack! Jag ser fram emot dina recept och inlägg!

Svar: Tack så mycket för uppmuntran. Är ju inte helt van med bloggandet men skall försöka uppdatera lite oftare nu.
Roberto Svensson


Blogg: http://akker.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR